Jump to content

CH 🇨🇭 Deutsche Sexstory für die Schweizer hier

Empfohlener Beitrag

Geschrieben
Mer händ abgmacht mitenander, du hesch gwüsst dasses zumere sehr geile heisse session wird cho mer hend d grenze besproche aber du hesch ned gwüsst wenn und was genau wird passiere. Wo de d Türe ufgmacht hesch in mini wohnig ischs liecht mehrheitlich abgstellt gsii, es hend es paar Kerze brennt und ich ha dir dis halsband, d Strümpf, Augebinde und Handschälle berreit gleit. Es isch mega still in dr wohnig du ghörsch nüt, wirsch licht nervös, aber im gliche Moment durchfliesst dich sone ufregendii Luscht😏🔥😋

Du ghörsch wie ich dir useme Zimmer säge, du sölsch dich abzieh komplett und dir die bereitglegte strümpf ahzieh, und s Hösli woni dr zurecht gleggt ha. Es liggt alles ufeme chüssii woni nebe dr ihgangstüre platziert ha. Ich ghöre wie de dich usziehsch und mis hösli und d strümpf ahziehsch…..😏🤭

es lisligs „Ich bi fertig“ rütscht über dini Lippe, du gsehsch mich immer nonig, ich befehle dir du sölsch d Augebinde ahzieh damit nüt meh gsehsch und in erwartigshaltig uf de Chnüü ufs chüssii chnünle😈😏😍 ich lah dich es paar Minute ufem chüssii kniend, und luege dich ah us sicherer Distanz, du ghörsch mich ned, du gsehsch mich ned, aber du gspürsch d beobachtig😋 ich chume
nöcher du ghörsch mini schritt barfuess ufem Bode, de bisch nervös und leggsch dini offene Handfläche uf dini chnüü und dir chunz es schüchs wimmernds „Ich bi ready für dich“ über dini zarte Lippe.

Ich stand vor dir und du gspürsch wieni mitem Finger dini Haarsträhne usem gsicht streichle, ganz sanft aber au sehr machtvoll, gleit ich mitem finger über di gsicht und dini lippe, ich beuge mich zu dir abe du gspürsch min warme atem an dim
hals, im nacke und ich flüstere dir ins Ohr:“ Du bisch fällig und jetzt ghörsch mir“ ich laufe um dich umme und merke wie sich di körper afangt wehre und afangt zittere, es isch vor dr unbekannte angst aber auu zuglich vor Luscht und ufregig.

Ich nimme d Handschelle und zieh sie dir über dini zarte Handglenk, zieh sie ganz eng dass sie fescht uf dim Rugge Ligge😈😏 Mitem finger fahr ich über dii rügge durab küss dich kurz im Nacke und de gspürsch mini beide händ wie sie sich langsam und sehr bestimmend und fest eng sich um di Hals schlinge und e kurze augeblick zuedrugge. Ich nimm dich an dr Hand und zieh dich uf dini füess dass de ufstahsch, pack dich an dine brüscht und drück dich machtvoll and Wand hinter diir, drück mii ganz eng an dii ane und duu gspürsch s wummere poche unter mine Jeans vo mim ufgeilte Prügel🔥😏 de gspürsch dassi ohni shirt vor dir stand.

ich zieh dir dis höslii ufe dasses sanft dini Schamlippe trennt und de ufstöhnsch es risst es bizzeli aber ich gseh wie durchnässt s höslii isch das git mir Kick, und ich lüpf dich am arsch ufe und träge dich richtig wohnzimmer und setz dich ufe Kuchitisch dass de uf dr Tischplatte vor mir sitzisch, biss dr ind Lippe gib dr e heisse zungekuss, spuck dr uf dini nippel und fang sie ah hert knäte bis de lichti roti abdrück hesch😋😏😈🔥

es fuck entflieht diine lippe, für das wirsch grad ohni vorwarnig bestraft und ich gib dr mit dr flache hand e chleini sanfti ohrfiige woo dich zämmezucke laht, und de es schmollmuul machsch und dich höfflich bi mer entschuldigsch! 🤭 Ich fahre med mine beide händ über dini schenkel und ich gspüüre immer noo wied zitterisch…Ich veriss dir dis höslii komplett dass dis Höslii nur no e stofffätze isch und ich gseh dini glatt nass pussy vor mir und mini luscht und mis Machtgfühl wird no stärker, ich weiss und merke duuu sehnsch dich nacheme usfüllende schwanz woo dii endlich sooo figgt wie sich das ghört füres chlises geils Luder woo möcht jetzt vo mir Benutzt wärde!

aber ich lah dich lieber na chli zapple, ich nimme dr d handschälle ab und fessle d händ neu vorne über dii buch, drück dii oberkörper uf die chalt tischplatte und zieh dini beii kerzegrad ind höchii, und fang dich ah hemmigslos lustvoll z läcke, ich zieh und drück dr dini schamlippe usenander stimuliere dir din kitzler und fahre zwüscheduure med dr warm zu gespitze abe und umkreise dir dis arschlöchli🔥😋😏

ich gspüüre wied no nässer wirsch, und wirde glichzittig extrem geil. In minere Traumvorstellig nimmi in däm momänt mi harte schwanz us de Jeans und fahre dir dermit überd pussy ohni gummi und schieb en ohni vorwarnig drii, und figg dich hemmigslos ufem kuchitisch. Selbstverständlich würd ich aber e Gummi azieh in dr Realität🔥😈 es paar extrem tiefiii stöss es kompletts usezieh und erneuts drufklatsche vom schwanz und es erneuts driiistosse bis zum ahschlag.

De wimmerisch liggsch zitternd ufem tisch und weisch ned was med dr passiert, während mini stöss immer intensiver wärde massier ich dini klit derzue mitem Duume und de finger und gspüüre wie sich dini ahspannig im beckii löst und dr dich immer wie meh gah lahsch, ich beuge mich über dich und würge dich derzue bi jedem tiefe stoss, du bissisch dir unbewusst ufd lippe, und fangsch lut ah stöhne. Du flehsch mich ah endlich dörfe e orgasmus z ha, und ich zieh mi schwanz use, nimm dich vom kuchitisch an dr Hand und zieh dich is schlofzimmer, wos au dunkel isch und zwei drei Kerze brenne.

ich begleite dich ufs bett und ligge/sitze mot offene beii ufas bett und zieh dich in mich inne, dass de zwüsche mine beii ligsch und ich licht erhöht bi, nimme es spielzüg us dr schublade wie zb e Womanizer oder e stabvibi oder e andere vibrator und verwöhne dich mitem spielzüg an dinere klit während duu zwüsche mine beii ligsch und stöhnsch und dich kompletz lah gah lahsch🔥😏 In minere Vorstellig hani diich in däm moment zum Squirte bracht und ha dr e Multiorgasmus beschert, du hesch gsprützt vor luscht, es isch us dr usecho, hesch zuckt, zitteret, gwimmeret, und dich komplett frei gfühlt.
  • Moderator
Geschrieben

@jamjamOy, war  ganz schön schwierig zum Lesen, aber echt schön deine Geschichte.

(Ja, ich muss hier alles lesen können und wollen)

• 2 Monate später...
  • Neu erstellen...